thespacetree.com: Dijital Pazarlama
Haziran 30, 2022 Uncategorized No Comments
Kanallar arası pazarlama, çok kanallı pazarlama, tüm kanallarda pazarlama kabilinden terimlerden hangisini yeğleme ederseniz edin, müşteriniz veya potansiyel müşterinizle tüm sayısal kanallarda ve her cihazda etkileşim kurmanız gerekir. Mevrut kutusundan sosyal ağlara ve dizyanü bilgisayarlar, tabletler, rahatıllı telefonlar genelinde günümüzün tüketicileri sorunsuzca deprem ederken sizden bile aynı yerlerde olmanızı, sorunsuz ve entegre bir deneyim sunmanızı bekliyorlar. Başarılı bir kanallar arası pazarlama stratejisi oluşturmanıza yardımcı tutulmak muhtevain en münteşir kullanılan sayısal pazarlama yayınlarının detaylı meşruhatını adida bulabilirsiniz: E-posta ile pazarlama E-posta ile pazarlama, B2B ve B2C pazarlamacıları aracılığıyla kullanılan, en kırık dökük ve en eksiksiz malum sayısal pazarlama formlarından biridir. E-posta ile pazarlama yardımıyla çeşitli müşteri yolculuğu temas noktalarında müşteri verilerini toplar, potansiyel müşterilerin tercihlerini anlamak muhtevain sınıflandırır ve en nihayetinde onları e-posta liste(leri)nize ekleme izni hileırsınız. E-posta içinde ne olduğu; ürün ve hizmetleriniz, şirketiniz ve etkinlikleriniz hakkındaki haberler, kişiye özel teklifler, müşteri temeları hikayeleri, örnek olay incelemelerine birliklar ve yöntem özetler evet da iş özetleri üzerine veri muhtevaerebilir. E-postalarınızın hoppadak silinmek alegori açılmasını ve okunmasını elde etmek muhtevain kadir çıkarmak ciddi önem taşır. Kişiye özel muhtevaerik ve dikkat çekici teklifler iştirakı bırakmak konusunda çok kâre yarar. E-posta ile pazarlama hem sanat hem bile bilimdir. E-postalarınız ve sayısal varlıklarınız alımlı ve dikkat çekici olmalıdır. Bununla beraberinde çok nüshada e-posta göndermekle yeterince göndermemek arasında bir istikrar yapmak zorundasınız. Videoteyp pazarlama Videoteyp en güçlü sayısal pazarlama kanallarından biridir. İnsanlar videoya bayılıyor. âlem ve araştırı muhtevain videoteyp izliyor ve paylaşıyorlar. Zaten, YouTube raporlarında ayda dü bilyonı çok izleyicinin giriş yaptığı belirtiliyor. Hem B2B almaçları hem bile B2C tüketicileri satın kurum kararlarını videoteyp yardımıyla veriyor. Videoteyp pazarlama bellik nüansındalığı oluşturur, sayısal trafiği ve devirtürme oranlarını artırır. Blog yürekğine gömülü videolar, B2B ve B2C muhtevaerik pazarlama stratejilerinin senelerdir büküç taşı konumunda. Videoteyp benimsemek, yürekğinizi henüz bir araba insanın görmesinin anahtarıdır. Bu nedenle YouTube kabilinden üçüncü semt sitelerden yararlanmanız, videolarınızı web sitenizde ve sosyal iletişim ortamı yayınlarınızda tanıtmanız gerekir. İnsanları videolarınızı paylaşmaya isteklendirme edin. Videolarınız kısa ve öz olsun. İnsanlar dikkatlerini çabucak kaybediyor. Bu nedenle harika içinde ne olduğu dikkat çekici şekilde çıkarmak çok önemli. Içtimai medyada pazarlama Içtimai iletişim ortamı, mukannen bir maksat kesime ulaşmanın; müşteriler, potansiyel müşteriler ve çözüm ortaklarıyla vasıtasız rabıtalantı kurmanın harika bir yoludur. Ne sosyal iletişim ortamı platformlarını kullanacağınız, kimleri hedeflemek istediğinize sınırlanmışdır. Feysbuk hala dünyanın en yetişkin sosyal iletişim ortamı platformudur. Twitter B2B almaçları arasında hala pop. Instagram ve TikTok milenyum ve Z kuşağı tüketicileri arasında akılalmaz popülerdir. LinkedIn ise satın kabız döngüsünün er aşamalarında B2B almaçları ile rabıtalantı yapmak muhtevain harika bir alan. Her sosyal iletişim ortamı platformu farklı muhtevaerik türlerine iye olsa da tümü bayağı videoteyp/tasvir odaklıdır. Bu nedenle muhtevaerik oluştururken bunları sosyal iletişim ortamı üzerinden nasıl duman etmek istediğinizi her vakit bakış önünde bulundurun ve buna için tertip dokuman. Farklı platformlar ortaya çıkmaya devam edeceği muhtevain, pazarlamacılar var olan her platformdan en eksiksiz şekilde müstefit olmak muhtevain sayısal pazarlama taktiklerini ruzuşeb uyarlamalıdır. Örneğin, TikTok Eylül 2016’dan önce mevcut bileğildi. Zaman ise LinkedIn, Twitter, Pinterest ve Snapchat’ten henüz bir araba canlı kullanıcıevet iye. Güdük mesajlar (SMS ve MMS) E-posta ile pazarlama faaliyetlerinin indinde kısa düşünce, müşterilere ulaşmanın en vasıtasız yoludur. Fakat sosyal medyada başüstüneğu kabilinden mesajlar kısa ve öz olursa çarpıcı hale hasılat. Pazarlama ekipleri, yalnızca dimdik muhtevaermiş kısa düşünce hizmetlerinden (SMS) veya videoteyp ve gif muhtevaerebilen multimedya mesajlarından (MMS) yararlanabilir. İçerik pazarlama İçerik pazarlama düşünceınızı sunarken, farklı potansiyel müşteri ve müşterilere kişiye özel şekillerde seslenmenize olanak tanır. İçeriğiniz ne derece kişiye özel hale gelirse o derece dikkat çekici evet, insanoğluı cezbeder ve dikkatlerini vermelerini katkısızlar. Ancak, yürekğiniz maksat kitlenizin ammaç ve dikkat yerı ile uyumlu olmalıdır. Etkileşim ve devirtürme muhtevain kadir sunmalıdır. E-posta metinleri, giriş sayfaları, veri görselleri, e-kitaplar, iş özetleri, banner reklamlar, videolar, dimdik mesajları, reklamlar, sava bültenleri, basın bültenleri, makaleler, bloglar ve sayısal takım kartları kabilinden muhtevaerikler kullanabilirsiniz. İçerik farklı kanallarda kullanılabilir (ve kullanılması gerekir), ancak tüm muhtevaeriklerinizde tutarlı bir ton ve düşünce olmalıdır. SEO ve PPC (veya SEM) İyi bir arama motoru optimizasyonu (SEO) stratejisi, web sitesi yürekğini (saz sayfaları, bloglar vb.) optimize fiyat. Böylece, arama neticelerinda henüz faziletli sıralarda ve henüz sık görülür, yürekğinize seyrüsefer arkaışı katkısızlanır. İyi SEO payanları, anahtar sözcük ve konu optimizasyonuna sınırlanmışdır. Web yürekğinizde eksiksiz fasılaştırılmış anahtar sözcükler ve uzun formda anahtar sözcükler (3 ve henüz bir araba sözcükten oluşan ifadeler) almak SEO’nuzu henüz eksiksiz hale getirir, seyrüsefer ve devirtürme konusunda henüz faziletli payanlar katkısızlar. Faik itibarlı üçüncü semt sayfalardan örgensel birliklar kısaltmak da konu sırasını yükseltmenin ve potansiyel müşterileri yürekğinize yönlendirmenin bir başka yoludur. Tıklama başına ödemeli (PPC) reklamlarda mukannen bir birlikya gelen her tıklama muhtevain ödeme dokumalır. Kontrol motorları ve çoğu sosyal iletişim ortamı sitesi PPC fırsatları sunar. PPC reklamlar hedeflenen müşterilerinizin ve potansiyel müşterilerin muhtevaerik rahatışlarında sahnelenir. Kontrol motoru pazarlama (SEM), yetişkin etki yaratabilen bir PPC reklam türüdür. Muayyen anahtar sözcükleri arayan ziyaretçilere avantajlı bir konu konumunda pazarlama mesajları (dimdik) ve rabıtalantı göstermesi muhtevain arama motoruna ödeme yaparsınız. Web sitesi tasavvurı ve pazarlama Web siteniz, alelumum potansiyel müşterilerin şirketiniz ve markanızla komünikasyon kurduğu ilk temas noktalarıdır. Harika bir web tasavvurı, tüm sayısal varlıkları tutarlı bellik çhileışmasıyla tanıtabilir. Ayrıca web sitenizi arama motorlarıyla henüz uyumlu hale getirmeli, harika bir kullanıcı deneyimi sunmalı ve devirtürme büyüklükını (henüz bir araba tıklama, kaydolma, vb.) artırmalıdır.
https://www.thespacetree.com/ozellikler